Seguim coneixent comerços que s’han adaptat davant el COVID19.

La situació d’emergència sanitària en la que s’ha trobat el país els últims mesos ha fet que ens replantegem el model de consum i ha portat a molts establiment a trobar la manera de seguir amb l’activitat tot i el tancament de les botigues físiques.

Molts comerços que tenen el Distintiu Comerç Verd s’han adaptat a la situació impulsant nous serveis o millorant serveis de venta online que ja tenien.

A el Magatzem Collsabena de Sant Hilari Sacalm, que ofereix productes de tot tipus, han augmentat la venta a domicili. Per aquestes compres han mantingut l’opció a granel en caixes de cartró i fusta i el retorn d’ampolles de vidre. La seva experiència ha estat molt positiva amb els clients que han quedat contents amb l’alternativa i l’opció de poder seguir amb un consum conscient i responsable amb el medi ambient.

About VELVET BCN

VELVET BCN és una botiga especialitzada en moda ètica i sostenible i cosmètica natural. La situació actual els ha donat l’impuls final per ampliar el seu catàleg online i potenciar encara més la seva presència com a botiga virtual. Per garantir el major impacte positiu en els enviaments treballen amb Koiki, una empresa que els permet fer un repartiment en bicicleta o transport elèctric.

Un altre exemple de l’impuls que aquesta situació ha donat als serveis digitals és la Dietètica Condal de Barcelona. Aquest comerç ha reinventat la seva oferta amb servei a domicili a través de la botiga online i del Whatsapp, on segueixen oferint consulta de teràpies naturals.