“Oferim com a filosofia de vida, aliments ecològics, lliures de tòxics, lliures de gluten.

Ens imaginem una ciutat en bicicleta”

 

En David i la Marina són molt conscients i tenen consciència amb la naturalesa, l’alimentació, la salut i l’ecologia. La seva passió per la nutrició i l’ecologia, fa que els encanti investigar nous productes i receptes. Durant anys han experimentat diferents tipus d’alimentació des de l’alimentació dissociada, la macrobiòtica, l’energètica, la vegetariana, la vegana i la crudivegana.

La intolerància al gluten de la seva mare, els va fer adonar-se de la dificultat de portar una dieta sana, lliure de tòxics, lliure de transgènics i equilibrada.

Defensen i ofereixen a la seva botiga el menjar ‘lliure’ perquè creuen en la necessitat d’una alimentació saludable. Per això, ofereixen aliments ecològics, lliures de tòxics, lliures de gluten. Intenten apropar una alimentació ecològica, perquè tot el món pugui gaudir d’ella.

També ofereixen fruita i verdura, carn vermella, carn blanca, ous i peix en conserva, perquè la base de l’alimentació dels seus clients sigui el més sana possible.

A Free Food, la Marina i en David també ens expliquen com reparteixen les comandes a distància o com fomenten l’ús de la bicicleta entre els seus clients. El que fan és que promouen la utilització de la bicicleta, ja sigui en els seus projectes professionals o en la vida familiar.

Consideren la bicicleta com una cosa fonamental en el negoci i ja han tingut altres experiències professionals entorn a la bicicleta, com en un negoci de menjars preparats a domicili.

Remarquen també que els beneficis de promoure la bicicleta per la ciutat són molt grans. Hi ha menys contaminació, uns carrers menys congestionats on els nens puguin jugar-hi, una millor estètica, etc.

Les accions que duen a terme per promoure la bicicleta són, per exemple, l’aplicació de descomptes del 5% a la gent que va a la botiga amb bicicleta o un servei de repartiment en bicicleta a domicili. Quan els hi diuen als clients que venen amb bicicleta que tenen un descompte, els clients es queden sorpresos positivament, però en el repartiment amb bicicleta no tenen molt feedback, hi ha gent que els hi fa gràcia, però a la majoria els hi és igual.

Són uns grans defensors de la bicicleta a la ciutat, ja que la fa més sostenible i més poble. Per motivar a altres botiguers a fer aquestes accions de promoció de la bicicleta diuen que només cal que pensin en els seus fills i en la ciutat que volen. Sempre serà millor repartir amb bicicletes de càrrega que no estar amb furgonetes donant voltes per la ciutat i aquesta és la principal motivació.