Agustín i Cele, per què vau introduir el producte ecològic?

Per la demanda d’alguns clients. Però després vam veure que era un element diferenciador i ens hi vam interessar. Hem comprovat que hi ha molts proveïdors i que és fàcil accedir-hi. És un producte que acostuma a tenir un preu més elevat, però ens sembla una bona aposta de futur. També ens interessa per convicció personal.

Quin tipus de client demana aquests productes?

Els productes ecològics han atret a la nostra botiga un tipus de client diferent del tradicional, una mica més jove. Aquest públic està més interessat en la sostenibilitat i el medi ambient.

Quins productes oferiu?

El primer producte va ser el pollastre ecològic, arran de la demanda dels clients. Des d’aleshores n’hem anat afegint d’altres com el gall dindi, les croquetes, els ous i la fruita i la verdura. Continuem ampliant l’oferta de productes ecològics a demanda.

Quins beneficis us aporta?

El benefici principal és el d’oferir productes de qualitat i diferenciats. També n’hi ha d’econòmics, gràcies a la nova oferta que abans no teníem. I com a petit comerç aportem valor en termes de sostenibilitat, perquè venem al detall amb petites quantitats i això fa que no es llenci el menjar.

I la resposta dels clients?

Inicialment hi va haver una mica de sorpresa pel desconeixement. Però els qui tasten aquests productes acostumen a repetir, ja que són carns que tenen un gust completament diferent de les industrials.

Per què recomanaríeu aquest tipus de productes?

Perquè el petit comerç per subsistir s’ha de diferenciar de les grans superfícies amb productes de qualitat, com els ecològics i de proximitat